sergei m. eisenstein

imschrolled
(bkz: dziga vertov)'un kino-eye kuramının karşısında yer alan kino-fist kuramını geliştirmiştir. hiç boşluk bırakmaz, her yeri doldurur bu bakımdan yüksek tempoyu tercih eder. buna entellektüel bir sinema anlayışı da diyebiliriz, bütünlük taşır çünkü. Tabi, çatışmalar ile bezenmiş. sinema sadece film demek değildir, gösterim anı da önemlidir. tıpkı, brecht'in tiyatro kuramında olduğu gibi. sahne ve seyirci arasındaki görünmez duvar yıkılır, bu da karşılaşma anının, gösterimin seyirciyi içine alması demektir. 5 adet temel olmuş kurgu ilkesi var. metric, rhythmic, tonal, overtonal ve intellectual.

(bkz: reflectivity)
(bkz: yabancılaşma)
bu başlıktaki tüm girileri gör

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol

tag heuer carrera womens price montblanc timewalker 2017 replica watches rolex oyster perpetual datejust made in hong kong vintage heuer chronograph replica watches hublot 992703 price panerai limited edition 2015 replica ladies watches ulysse nardin watches platinum brand watches for ladies uk replica watches belfort watch kickstarter breitling yellow face chrono uk replica watches