bu adam ne diyor diye bi düşündüm. Sonra hak verilecek gibi mi diye baktım. Yok ben hak veremiyorum. DEvletin bir dini olursa hele bizim gibi toplumlarda bu infial olabilir ya diğer dindeki insanlar ne yapacaklar? İşin diğre boyutlarını da düşünmek lazım.
izmir adliyesinde meynada gelmiş patlamadır. [https://tr.sputniknews.com/turkiye/201701051026643051-izmir-patlama/ güncel haber]
İzmir Adliyesinde kahraman bir polis memuru Fethi Sekin büyük bir felaketi önlemiş ancak kendisi şehit olmuş. Alnından Peygamber Efendimiz öpsün. Ömer Halisdemir'e cennet arkadaşı olsun. Allah hainlerle zalimlere fırsat vermesin.
İzmir Adliyesinde kahraman bir polis memuru Fethi Sekin büyük bir felaketi önlemiş ancak kendisi şehit olmuş. Alnından Peygamber Efendimiz öpsün. Ömer Halisdemir'e cennet arkadaşı olsun. Allah hainlerle zalimlere fırsat vermesin.
Ali ekber çiçek üstadın muhteşem seslendirdiği bir türkü.
Ey erenler âkıl fikir eyleyin
Dağlara da duman ne güzel uymuş
Yaradan Allah'a şükür eyleyin
Mümine de iman ne güzel uymuş
Ezeli gamımdır kara bağlamak
Ciğerimi aşk oduna dağlamak
Yakub'un da işi gücü ağlamak
Yusuf'a da Kenân ne güzel uymuş
Hüseyn'im siyah giyer eynine
Hiçbir hile gelmez anın gön…lüne
Kurdu kuşu bendeylemiş kendine
Mülke de Süleyman ne güzel uymuş
Râbbinin emrine suâlsiz uydu
Cân-ı başı hakkın yoluna koydu
Bıçağın önünde merdâne durdu
İsmail'e kurbân ne güzel uymuş
Görmeden yaşamak ne büyük çile
Ümmetin dilerdi beşikte bile
Hoşdur onun ismi her mü'min dile
Ol Âhmed'e Kur'ân ne güzel uymuş.
(“İrfan Türküleri” adlı çalışmadan)
(bkz: kul hüseyin)
Ey erenler âkıl fikir eyleyin
Dağlara da duman ne güzel uymuş
Yaradan Allah'a şükür eyleyin
Mümine de iman ne güzel uymuş
Ezeli gamımdır kara bağlamak
Ciğerimi aşk oduna dağlamak
Yakub'un da işi gücü ağlamak
Yusuf'a da Kenân ne güzel uymuş
Hüseyn'im siyah giyer eynine
Hiçbir hile gelmez anın gön…lüne
Kurdu kuşu bendeylemiş kendine
Mülke de Süleyman ne güzel uymuş
Râbbinin emrine suâlsiz uydu
Cân-ı başı hakkın yoluna koydu
Bıçağın önünde merdâne durdu
İsmail'e kurbân ne güzel uymuş
Görmeden yaşamak ne büyük çile
Ümmetin dilerdi beşikte bile
Hoşdur onun ismi her mü'min dile
Ol Âhmed'e Kur'ân ne güzel uymuş.
(“İrfan Türküleri” adlı çalışmadan)
(bkz: kul hüseyin)
Bizim ülkemiz de futbolda ki adalet duygusu adli davalardan çok ama çok daha üstün durumdadır. Bir takımın şike yapıp yapmadığı, maç kazanmak için ya da kaybedilen puanların cezaları, kararları toplumun içindeki adalet duygusu olarak diğer çoğu şeyden üstündür maalesef.
miktarına bağlı olarak ıslanmayı göze alarak keyifli bir yürüyüşe neden olur. kimi insan ıslanmayı sevmez tabi ama iyi bir terapidir. şemsiye ile saklanmaya hiç gerek yok. yağmura temas etmek çok ayrı bir his.
Tatlı ihtiyacını lolipop ile gidermeye çalışan amca.Normal şekerden iyidir bi yerde çayın yanında farklı bir tat oluşturur.
Lan belki adam erzurumludur.Bizim oralarda adama şekeri atar ağzına bi kaç bardak götürür.Belki işi geliştirmiş lolipopa dönmüşlerdir
Lan belki adam erzurumludur.Bizim oralarda adama şekeri atar ağzına bi kaç bardak götürür.Belki işi geliştirmiş lolipopa dönmüşlerdir
mutfakta masada otururken tezgaha gitmek için kalktığımda ayağım diğer sandalyeye takıldı aniden sendeleyip dengemi kaybettim ..öncelikle ağzımı direk tezgaha çarpabilirdim ki elimi koyduğum için dudağım sadece kanadı ve sonrasında hızla yere çarptığım için dizim yaralandı .. 1 m2 lik yerde ölecektim az kalsın ..
Allah gerçekten büyük arkadaşlar ve bu işin şakası yok .. bir sebeple gideceğiz bu diyardan .. Allah sonumuzu hayretsin ..
Allah gerçekten büyük arkadaşlar ve bu işin şakası yok .. bir sebeple gideceğiz bu diyardan .. Allah sonumuzu hayretsin ..
bunlardan biri de ben değilim. vakit geçirdiğim her ortamda gerek sözlük gerekse yazılı olarak türkçe kullanımına dikkat ederim. sakarlık ve dikkatsizlikten sık sık hata da yaparım. diğer diller için de aynısı geçerlidir.
basit bir anlatım bozukluğu dahi canımı sıkar ama uyarmam geçerim. kendi açımdan temel kurallarımdan biridir. (bkz: çok kuralcıyım)
anadili düzgün kullanmak bir \"aksilik\" örneği değildir, insan her zaman aynı olmuyor maalesef. dostlar.
basit bir anlatım bozukluğu dahi canımı sıkar ama uyarmam geçerim. kendi açımdan temel kurallarımdan biridir. (bkz: çok kuralcıyım)
anadili düzgün kullanmak bir \"aksilik\" örneği değildir, insan her zaman aynı olmuyor maalesef. dostlar.
bu başlıktaki bütün yazarları eksilememe neden olan görüştür.
Bir insan neden eksilenince bu kadar abartır ve eksileyen kişiye hakaret eder anlayabilmiş değilim. Bakınız orada şükela butonu bulunmakta ve eski başlıkların canlanması için ilgi çeken başlıklar altına girilen tanımlar okunmakta, okur kişi yazar kişinin düşüncesini beğenecek diye bir kaide olduğunu hiç düşünmemiştim. Evet efendim, biri sizi eksilediyle düşüncelerinizi gözden geçirin manasına gelir, ben yeri geldiğinde bir yıllık entryleri bile eksilerdim hatta yazar kişinin yüzüne karşıda eksilerim, Beğendiğimi de artılarım. Bana göre bir eksi aldığı için bu kadar veryansın eden ve eksi veren kişiye hakaret içerikli başlıklar açan kişinin zihniyetini sorgulamak gerekir.
Edit: hele Allah'ını seven eksilesin.
Bir insan neden eksilenince bu kadar abartır ve eksileyen kişiye hakaret eder anlayabilmiş değilim. Bakınız orada şükela butonu bulunmakta ve eski başlıkların canlanması için ilgi çeken başlıklar altına girilen tanımlar okunmakta, okur kişi yazar kişinin düşüncesini beğenecek diye bir kaide olduğunu hiç düşünmemiştim. Evet efendim, biri sizi eksilediyle düşüncelerinizi gözden geçirin manasına gelir, ben yeri geldiğinde bir yıllık entryleri bile eksilerdim hatta yazar kişinin yüzüne karşıda eksilerim, Beğendiğimi de artılarım. Bana göre bir eksi aldığı için bu kadar veryansın eden ve eksi veren kişiye hakaret içerikli başlıklar açan kişinin zihniyetini sorgulamak gerekir.
Edit: hele Allah'ını seven eksilesin.
Hoşsohbet bir insan. Geri dönmesine sevindim, hoş gelmiş.
NApolyon'un moskovayı işgal etmesinin ardından ruslar, şehirdeki tüm erzakları alıp Moskovayı yaktı. ortaya çıkan kaos ve erzak yetersizliği nedeniyle napolyon ordusunu çekmek zorunda kaldı.
Demek ki işgal değil fetih yapmak lazım. düşman değil dost kazanmak lazım.
Demek ki işgal değil fetih yapmak lazım. düşman değil dost kazanmak lazım.
takım halinde oynamayı başarabilen bir ekip ile görev dağılımını hatalı bir şekilde yapmış iki milli takımın maçı.
sahadaki oyuncu seçimini ve görev dağılımını daha iyi yapan takımın sonuca gittiği maç. günümüz futbolu "anları ve saniyeleri çok iyi değerlendirmekten geçiyor". yani çok hızlı top dolaştırmak ve rakibi mümkün olan en az sayıda oyuncu ile savunmada dengesiz yakalamaktan geçiyor. sete set kalındığında her takım fizik güç ve dinamik bir yapı ile zor gol yiyor...
messi tamam çok büyük oyuncu ama gerekli teknik/taktik destek verilmediğinde yalnız kalır/kalıyor. aslında arjantin'de her türlü oyuncu var ama messi'ye çok fazla yük yüklenerek hata yapılıyor. boş alan açıp, messi'ye markajsız servis yapılması gerekirken messi oyun kurucu gibi oynuyor. böyle olunca takımın bitirici gücü düşüyor, sıradan hale geliyor. dybala, neymar gibi, agüero da suarez gibi kullanılmalı. diğer oyuncular basit oynayıp, sadece oyunu hızlandırmalı... o zaman hız, zamanlama ve teknik fark ile takımın potansiyeli ortaya çıkar.
sahadaki oyuncu seçimini ve görev dağılımını daha iyi yapan takımın sonuca gittiği maç. günümüz futbolu "anları ve saniyeleri çok iyi değerlendirmekten geçiyor". yani çok hızlı top dolaştırmak ve rakibi mümkün olan en az sayıda oyuncu ile savunmada dengesiz yakalamaktan geçiyor. sete set kalındığında her takım fizik güç ve dinamik bir yapı ile zor gol yiyor...
messi tamam çok büyük oyuncu ama gerekli teknik/taktik destek verilmediğinde yalnız kalır/kalıyor. aslında arjantin'de her türlü oyuncu var ama messi'ye çok fazla yük yüklenerek hata yapılıyor. boş alan açıp, messi'ye markajsız servis yapılması gerekirken messi oyun kurucu gibi oynuyor. böyle olunca takımın bitirici gücü düşüyor, sıradan hale geliyor. dybala, neymar gibi, agüero da suarez gibi kullanılmalı. diğer oyuncular basit oynayıp, sadece oyunu hızlandırmalı... o zaman hız, zamanlama ve teknik fark ile takımın potansiyeli ortaya çıkar.
bazı üniversite kütüphanelerinin web sayfalarından ücretsiz olarak ulaşabileceğiniz arşivlerdir.
(bkz: ankara üniversitesi)
mesela bir felseye giriş kitabı;
http://kitaplar.ankara.edu.tr/dosyalar/pdf/684.pdf
(bkz: ankara üniversitesi)
mesela bir felseye giriş kitabı;
http://kitaplar.ankara.edu.tr/dosyalar/pdf/684.pdf
2018-2019 yılı İngiltere Premier Ligi İngiltere Premier Ligi'nin gol kralı. Manchester City 'nin 10 numaralı forveti. 25 maçta 18 golü var.
Akademisyen yazar. Bilgi üni ve boğaziçi üni'de dersler veriyor. Twitter'ı aktif kulanıyor. Bilgeyatırımcı.com da da yazıyor. Kısa vadeli yatırımlar için de güzel tüyoları var. Youtube'dan da canli ücretsiz dersler veriyor.https://mobile.twitter.com/yerdinc65?lang=tr
(bkz: Kardeşlik)
Çalışan kadının eve giderken dilinden düşürmediği cümle.
içerisinde ki insanlar için güzel temennilerde bulunmak.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?