IKBY Başkanı Mesut Barzani, resmi temaslarda bulunmak üzere İstanbul'a geldi. Saat 15.30'da özel uçağıyla beraberindeki heyetle birlikte Atatürk Havalimanına inen Barzani'yi Dışişleri Bakanlığı yetkilileri karşıladı. Yaklaşık bir saat Devlet Konukevinde kalan Mesut Barzani, daha sonra Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüşmek için Mabeyn Köşk'üne gitmek üzere havalimanından ayrıldı. Bu arada Devlet Konukevi'nin önündeki bayrak direklerinde Türk ve Irak bayraklarının yanısıra Irak Kürt Bölgesel Yönetimi bayrağının da asıldığı görüldü. http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/sozde-kurdistan-bayragi-istanbul-ve-ankarada-gondere-cekildi-1701800/
teselli etmek için gitmişlerdir. Kız ağlıyorsa bir derdi vardır ve diğer kızlar da onu teselli etmek için uğraşıyorlardır. Bu bir erkekten kaynaklıysa vay o problemi çıkaran erkeğin haline. Kız azcık göz yaşı döktükten sonra işin sorumlusuna topluca giydirme başlıyor.
Meyve ve/veya tahıllardan elde edilen şekerin fermantasyonu sonucu elde edilen etil alkoldür. Etanol, yaygın olarak şeker kamışı ve mısırdan elde edilmektedir. Etanol, otomobiller ve diğer motorlu araçlarda, tek başına bir yakıt olarak ya da benzine karıştırılmak suretiyle kullanılabilen bir katkı maddesidir.
son yıllarda \"kazılmamış, beton dikilmemiş tek bir metrekare kalmayacak\" sloganıyla daha bir hızlanmış ciddi mi ciddi mesele. özel mülkiyet vs. bir şey demiyorum ancak uyanık-bükücü müteahhit abiler/ablalar hunharca kâr marjını artırmaya devam ediyor. özellikle bu aralar zirve döneminde olduğunu düşünüyorum.
doğa açısından, yeşil açısından üzücüdür. sürdürülebilirlik konusuna önem vermemiz gerekiyor. sonradan ah vah kurtarmaz. bir ara çarpık kentleşme vardı, şimdi aşırı kentleşme var. ne yapsak ne etsek paranın gücüne güç katıyoruz. ama en azından az bile olsa, doğayı korumalıyız, olabildiğince. böyle düşünüyorum.
Sanırım en çok sevildiği ülke Türkiye. İnsanların gizli bir sempatisi var. İnadı ve onu kör eden hırsıyla 10 milyonlarca masum insanın ölümüne sebep olmuştur.
dün bu kansızların şehit ettiği, genel kurmaydaki sivillerden birisinin kardeşi konuşuyordu ve kameralardan şehit edilme görüntülerine kısmen yer verildi ..
adamlarda silah yok, nasıl becerdiler ise genelkurmaya girmişler .. kansız katiller sürüsü, silahsız olan bu adamların üstüne üşüşüp orada şehit ediyorlar hemen .. karga tulumba toplayıp, yerlerde sürükleyip otoparka atıyorlar naaşlarını .. vücutların ve kanlarının üstünde tepişiyorlar rahatlıkla ..
allah bunlara ve destekçilerine dünyada da, ahirette de zilletlerin en beterlerini yaşatsın .. nitekim yaşatıyor da ..
(Birlikte geçireceğimiz zamanı mutlak ifadelere vuracak olursak) Yanlarında çok fazla yaşamayacak olduğumuz için kıymetini bilmemiz gereken sohbetlerdir.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır. katkıda bulunmak istemez misin?