Hava alanında çalışan arkadaşlarım var. Üniversite grubundan gelen mesajlar ve fotoğraflar içimi o kadar acıttı ki anlatamam. Direk beraber oktutuğum arkadaşlarımda bir şey yok ancak bir iki gümrük muhafaza personeli geri kalan kısmın çoğunluğu polislerden oluşuyor şehitlerin.
Ölenlerin içerisinden sivil vatandaşlar da vardı resimlerden anladığım kadaryıla.
O kadar güvenli olmasına rağmen nasıl oldu bu iş diye sizin de aklınızda bir sürü soru varsa buna cevap olarak aldığım cevap şöyle;
3 ayrı noktada; otoparkta b ve c kapılarında olmuş patlamalar. Saldırganların b ve c kapılarına gittikleri kontrol noktasında x ray cihasıza silahlı saldırı ve el bombası saldırısı olmuş. 60 civarında yaralı olduğu biliniyor. bakırköy dr sadi konuk hastanesine sevk edilmiş çoğunluğu.
havalimanı tarafına istanbuldan akrabalarını görmek isteyenler havaalanına akın ediyorlar. Basın ekspres yolunu kullanılmaması için yetkililer uyarıyor. ambulansların yolu bu şekildeymiş. Ayrıca kızılaya kan bağışında bulunabilirsiniz. Kızılayın kendi sitesi ve sosyal medya hesaplarından ulaşabilirsiniz. bu yazdılarım teyit edilmesi gerekir tabi.
Allah belasını versin.
çay damlatılmış (sıcak) pamuk veya demlik poşet çayı göz kapağının üzerinde bi süre bekletmek acıyı biraz hafifletiyor. fakat kalıcı çözüm için bir oftalmologa(u:göz doktoru) görünüp sorunun kaynağına göre ilaç alınmalı.
Gelsinler tabi ki zor durumda olana yardım etmek gerekir. Bulunduğum yerde yeni evler oluşturuluyor.
Otobüsten inerken karsilastigim; birisi yeni doğmuş kucağında ,birisi yeni yürümeye baslamis diğeri birazcık ondan büyük..
Anlamadığım tek şey abi sizin ülkenizde savaş var nasıl yaptınız o kadar çocuğu?
Otobüsten inerken karsilastigim; birisi yeni doğmuş kucağında ,birisi yeni yürümeye baslamis diğeri birazcık ondan büyük..
Anlamadığım tek şey abi sizin ülkenizde savaş var nasıl yaptınız o kadar çocuğu?
...aysel git başımdan istemiyorum...
ankara rüzgarlı sokakta çıkan kavgadır.
otoparkçılar bir kişiyi silahla öldürmüştür.
otoparkçılar bir kişiyi silahla öldürmüştür.
harika bir bilim kurgu oyunu. Otur film yerine izle o biçim.
(bkz: Aşkınla yandım)
aha bok yesinler o zaman.
iki zıtlık..
evvel ve ahir..
önce ve sonra..
ilk soluk sonlu hayatın başlangıcı, son nefes sonsuz hayatın...
ilkler geçici, sonlar kalıcı...
ne dersiniz,
\"iLk\" oLup yok oLmak mı?
\"Son\" oLup Sonsuz oLmak mı?
evvel ve ahir..
önce ve sonra..
ilk soluk sonlu hayatın başlangıcı, son nefes sonsuz hayatın...
ilkler geçici, sonlar kalıcı...
ne dersiniz,
\"iLk\" oLup yok oLmak mı?
\"Son\" oLup Sonsuz oLmak mı?
sizden reklam engelleyici programları kaldırmanızı isteyen gazete.
mükemmel bir öğretmenin 8 özelliği.
tık tık
tık tık
abisi ile aynı kızı sevdiği söylenen besteci, müzisyen. alttaki resimdeki kızgınlığı da bundanmış.
http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200,q_80,w_1200/MTI2NTgyMzIxOTcyMjU5NDU5.jpg
http://a4.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200,q_80,w_1200/MTI2NTgyMzIxOTcyMjU5NDU5.jpg
@7 kesinlikle.
adının havuz problemi olmasına rağmen sorulan sorularda sürekli (gbkz:küvet) kullanılan (gbkz:problem)lerdir
anne ve baba. Ben genellikle kendi tecrübelerimden edindiğim şeyleri kardeşime aktarırım. Babam evde bişe kırılınca kızmaz rahat ol ama annem kızar babama yanaş gibisinden.
anadolu yakasının güzel alanlarından biri.
Yıllardır yapılaşma tehdidi altında olan Üsküdar'daki Validebağ Korusu'nu “millet bahçesi” yapmak için ilk adım atıldı. İBB, 1.derece doğal sit koruması altında olan koruda “peyzaj projesi” yapmak için koruma kuruluna başvurdu. Korunun 35 dönümünü kapsayacak olan ve içinde fitness alanları ile yürüyüş parkurlarının bulunduğu “millet bahçesi projesi” için kuruldan çıkacak karar bekleniyor.
Yıllardır yapılaşma tehdidi altında olan Üsküdar'daki Validebağ Korusu'nu “millet bahçesi” yapmak için ilk adım atıldı. İBB, 1.derece doğal sit koruması altında olan koruda “peyzaj projesi” yapmak için koruma kuruluna başvurdu. Korunun 35 dönümünü kapsayacak olan ve içinde fitness alanları ile yürüyüş parkurlarının bulunduğu “millet bahçesi projesi” için kuruldan çıkacak karar bekleniyor.
aşkımız keçiören metrosu gibi olsun hiç bitmesin.
Dedi ve gitti..
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

