her anlamda insanın kendini terbiye etmesi ve en iyi haline evrilebilmesi için bir şans.
Giresun Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesi ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri uyarınca Öğretim Üyesi alınacaktır.
Öğretim Üyesi kadrosuna başvuracak adayların 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 5772 sayılı Kanunla
değiştirilen 25 ve 26 ncı maddelerinde belirlenen asgari koşulları sağlamış olmak şartıyla:
PROFESÖR kadrosuna başvuracak adayların; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalını belirten dilekçelerine
özgeçmiş, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği, lisans/yüksek lisans diploması, doktora ve doçentlik belgesi (1 takım
noterden tasdikli), başlıca araştırma eserinin açıkça belirtildiği yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet
dosyayı (1 adette CD halinde) ekleyerek, Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri
gerekmektedir.
DOÇENT kadrolarına başvuracak adayların; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalını belirten dilekçelerine
özgeçmiş, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği, lisans/yüksek lisans diploması, doktora belgesi ve doçentlik belgesi(1
takım noterden tasdikli), yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet dosyayı (1 adette CD halinde)
ekleyerek, Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Doçent kadrosuna;
Profesörler müracaat edemezler.
Başvuruda bulunacak adaylardan, herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi)
çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesini müracaat belgesine ekleyerek ibraz edeceklerdir. (Yabancı
yükseköğretim kurumlarından alınan diplomaların denkliğini gösteren onaylı belgelerin de sunulması gerekmektedir.)
Yayın Tarihi: 11.05.2015
Başvuru Tarihi: 11.05.2015
Son Başvuru Tarihi: 25.05.2015
BİRİMİ BÖLÜMÜ/ANABİLİM DALI ÜNVANI AD. DER. İLAN ŞARTI
Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Profesör 1derece 1kişi
Cumhuriyet tarihi, siyasal tarih, insan ilişkileri ve iletişim konularında çalışmaları olmak.
Sivil Havacılık Yüksekokulu
Sivil Hava Ulaştırma
İşletmeciliği Bölümü Doçent 1derece 3kişi
Cam ve karbon fiber takviyeli poliester ve
epoksi matrisli kompozitlerin üretimi ve
karakterizasyonu alanında çalışmaları olmak. http://www.muhendisevi.com/kampus/Logo/giresun.jpg
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesi ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri uyarınca Öğretim Üyesi alınacaktır.
Öğretim Üyesi kadrosuna başvuracak adayların 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 5772 sayılı Kanunla
değiştirilen 25 ve 26 ncı maddelerinde belirlenen asgari koşulları sağlamış olmak şartıyla:
PROFESÖR kadrosuna başvuracak adayların; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalını belirten dilekçelerine
özgeçmiş, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği, lisans/yüksek lisans diploması, doktora ve doçentlik belgesi (1 takım
noterden tasdikli), başlıca araştırma eserinin açıkça belirtildiği yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet
dosyayı (1 adette CD halinde) ekleyerek, Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri
gerekmektedir.
DOÇENT kadrolarına başvuracak adayların; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalını belirten dilekçelerine
özgeçmiş, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği, lisans/yüksek lisans diploması, doktora belgesi ve doçentlik belgesi(1
takım noterden tasdikli), yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet dosyayı (1 adette CD halinde)
ekleyerek, Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Doçent kadrosuna;
Profesörler müracaat edemezler.
Başvuruda bulunacak adaylardan, herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar (daha önce çalışıp ayrılsalar dahi)
çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet belgesini müracaat belgesine ekleyerek ibraz edeceklerdir. (Yabancı
yükseköğretim kurumlarından alınan diplomaların denkliğini gösteren onaylı belgelerin de sunulması gerekmektedir.)
Yayın Tarihi: 11.05.2015
Başvuru Tarihi: 11.05.2015
Son Başvuru Tarihi: 25.05.2015
BİRİMİ BÖLÜMÜ/ANABİLİM DALI ÜNVANI AD. DER. İLAN ŞARTI
Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı Profesör 1derece 1kişi
Cumhuriyet tarihi, siyasal tarih, insan ilişkileri ve iletişim konularında çalışmaları olmak.
Sivil Havacılık Yüksekokulu
Sivil Hava Ulaştırma
İşletmeciliği Bölümü Doçent 1derece 3kişi
Cam ve karbon fiber takviyeli poliester ve
epoksi matrisli kompozitlerin üretimi ve
karakterizasyonu alanında çalışmaları olmak. http://www.muhendisevi.com/kampus/Logo/giresun.jpg
harika sözlere ve anlam bütünlüğüne sahip pazar günü tadındaki şarkı.
https://www.youtube.com/watch?v=uQziTZhkmDI
şarap. divan edebiyatında çok kullanılan bir kelime.
Küçükken mahallede bir tane vardı. Adı mıstık. Bagcilarda bir mahallede büyüdüm. Dolayısıyla sokakta çocuk yetişkin herkesin engelli insanlara tutumlarını izah etmeme çok gerek yok. Malesef gelişimi yönünde katkı sağlayacak hiç bir davranışta bulunmadiklari gibi dövdüklerine vs. şahit oldum.
Sonraları mıstık'a benzeyen insanlar gördüğümü farkettim. Belli yaşa kadar hiç düşünmemiştim bir insanın hastalık dolayısıyla diğerine benzeyebileceğini.
Allah yardım etsin. Kendi işlerini görebilecek kadar eğitilebilecek olmalarına rağmen ne devlet ne aileler ne kurumlar ne de bireyler buna hazır.
Hergun atar gider yaptığımız bunlar bitmiş dediğimiz batı kendi vatandaşına uyguladığı demokrasi ile engelli hizmetlerinde çok ilerimizde. işin buradan başladığını hatırlatalım
Sonraları mıstık'a benzeyen insanlar gördüğümü farkettim. Belli yaşa kadar hiç düşünmemiştim bir insanın hastalık dolayısıyla diğerine benzeyebileceğini.
Allah yardım etsin. Kendi işlerini görebilecek kadar eğitilebilecek olmalarına rağmen ne devlet ne aileler ne kurumlar ne de bireyler buna hazır.
Hergun atar gider yaptığımız bunlar bitmiş dediğimiz batı kendi vatandaşına uyguladığı demokrasi ile engelli hizmetlerinde çok ilerimizde. işin buradan başladığını hatırlatalım
Nerden duyduğumu hatırlamıyorum ama her duyduğumda con vaynen demek gelir içimden.
bu memlekette yardıma muhtaç kurumların sürekli var olacağını bilerek tek seferde vermeyi düşündüğü yardımı parçalara bölerek vermektir.
(bkz: böyle böyle zengin oluyorlar)
paranın kuruşunu bile kıymetli gören biridir.
5 kuruşla neler yapılmaz ki?
1,95 tl varsa cebinde otobüse binemezsin.
kredi kartı borcun 500 tl ise banka 499,95 tl' kabul etmeyecektir.
.
.
vatandaşların büyük bir kısmını cuma günü bir arada görmek -hele ki dini bir vecibeyi yerine getirirken görmek- simsarlar için -evet simsarlar- bulunmaz bir nimettir.
şöyle ki, adanada yaşayanlar bilir senelerden bu yana (bkz: ramazanoğlu camisine yardım) kampanyası her cuma tekrar eder durur. bu yardım kampanyası adananın bütün camilerinde yapılır. ve toplanan paralar camiyi bitirmeye bir türlü yetmez.
şimdi camiyle ya da imamla/müezzinle haşır neşir olanlar diyecek ki (na kadan da bayağııı)
parayı toplayanlardan biri benim amcam ve bu adam toplanan paralarının bir kısmının cami görevlileri ile paylaşıldığını öğrenince para toplamaktan vazgeçer.
başka bir imam tanıdığım, artık emekli olayım da allah rızası için namaz kılalım, der.
aynı imam kişisi, müftülüğün bekleme odasındaki koltuk takımının değiştirilmesi için yardım toplanılması isteğine boyun büker.
-fitne sokma, bilip bilmeden konuşma, günaha girersin
diyenleri duyar gibiyim.
bunu senin benim gibi vatandaşın önünde konuşacak değiller elbette.
ben konuşanların, duyduklarımın aktarıcısıyım.
gel gelelim karl marx'ın sözüne: (bkz: din, kitlelerin afyonudur)
not: ateist değilim ama orta çağ avrupasından da farklı bir yol takip etmiyoruz.
dini kullananlar siyasette ya da dini kurumlarda bunu her ne kadar alenen ifade etmiyorlarsa bunun sebebi halen \"din adamı\" sıfatını taşıyanlara -veli- gözüyle bakmamızdan ve onları kusursuz olarak addetmemizden ileri gelir.
veli-gazi-alp tipleri yandı bitti kül oldu.
dogmalarla bir arpa boyu yol kat edilmez.
sevdiğim, saydığım bir hocanın sözüyle nokta koyuyorum:
Bütün başarılar, olumlu işler, güzellikler, iyilikler benim eserim; ama başarısızlıklar, olumsuzluklar, kötülükler paralel, yamuk, üçgen vesairenin işidir, mantığı anlaşılan Diyanet'in de düsturu olmuş! Bugünkü hutbenin konusu \"Ben yapmadım, onlar yaptı. Gafil günahkârlar da buna aracı oldu\" türünden sözlerdi. Yahu Allah'tan korkun, adam din adına altı yaşındaki kıza nikah kıyılır, der, sesiniz çıkmaz. Adam, Allah'ın bütün sıfatları onda var der, sesiniz çıkmaz. Adam Bakara, makara, takara der, sesiniz çıkmaz. Adam, yolsuzlukla hırsızlık farklı şeylerdir, diyerek, yolsuzluğu mübah görür sesiniz çıkmaz. Adam, ölmüş karısına şu zamana kadar yakınlaşılabilir fetvası verir, sesiniz çıkmaz....Ey Diyanet, kula değil Allah'a kul ol..!
(bkz: böyle böyle zengin oluyorlar)
paranın kuruşunu bile kıymetli gören biridir.
5 kuruşla neler yapılmaz ki?
1,95 tl varsa cebinde otobüse binemezsin.
kredi kartı borcun 500 tl ise banka 499,95 tl' kabul etmeyecektir.
.
.
vatandaşların büyük bir kısmını cuma günü bir arada görmek -hele ki dini bir vecibeyi yerine getirirken görmek- simsarlar için -evet simsarlar- bulunmaz bir nimettir.
şöyle ki, adanada yaşayanlar bilir senelerden bu yana (bkz: ramazanoğlu camisine yardım) kampanyası her cuma tekrar eder durur. bu yardım kampanyası adananın bütün camilerinde yapılır. ve toplanan paralar camiyi bitirmeye bir türlü yetmez.
şimdi camiyle ya da imamla/müezzinle haşır neşir olanlar diyecek ki (na kadan da bayağııı)
parayı toplayanlardan biri benim amcam ve bu adam toplanan paralarının bir kısmının cami görevlileri ile paylaşıldığını öğrenince para toplamaktan vazgeçer.
başka bir imam tanıdığım, artık emekli olayım da allah rızası için namaz kılalım, der.
aynı imam kişisi, müftülüğün bekleme odasındaki koltuk takımının değiştirilmesi için yardım toplanılması isteğine boyun büker.
-fitne sokma, bilip bilmeden konuşma, günaha girersin
diyenleri duyar gibiyim.
bunu senin benim gibi vatandaşın önünde konuşacak değiller elbette.
ben konuşanların, duyduklarımın aktarıcısıyım.
gel gelelim karl marx'ın sözüne: (bkz: din, kitlelerin afyonudur)
not: ateist değilim ama orta çağ avrupasından da farklı bir yol takip etmiyoruz.
dini kullananlar siyasette ya da dini kurumlarda bunu her ne kadar alenen ifade etmiyorlarsa bunun sebebi halen \"din adamı\" sıfatını taşıyanlara -veli- gözüyle bakmamızdan ve onları kusursuz olarak addetmemizden ileri gelir.
veli-gazi-alp tipleri yandı bitti kül oldu.
dogmalarla bir arpa boyu yol kat edilmez.
sevdiğim, saydığım bir hocanın sözüyle nokta koyuyorum:
Bütün başarılar, olumlu işler, güzellikler, iyilikler benim eserim; ama başarısızlıklar, olumsuzluklar, kötülükler paralel, yamuk, üçgen vesairenin işidir, mantığı anlaşılan Diyanet'in de düsturu olmuş! Bugünkü hutbenin konusu \"Ben yapmadım, onlar yaptı. Gafil günahkârlar da buna aracı oldu\" türünden sözlerdi. Yahu Allah'tan korkun, adam din adına altı yaşındaki kıza nikah kıyılır, der, sesiniz çıkmaz. Adam, Allah'ın bütün sıfatları onda var der, sesiniz çıkmaz. Adam Bakara, makara, takara der, sesiniz çıkmaz. Adam, yolsuzlukla hırsızlık farklı şeylerdir, diyerek, yolsuzluğu mübah görür sesiniz çıkmaz. Adam, ölmüş karısına şu zamana kadar yakınlaşılabilir fetvası verir, sesiniz çıkmaz....Ey Diyanet, kula değil Allah'a kul ol..!
ilk bakışta çok zor gibi görünen ve aslında küçücük bir iyi niyete bakan samimi davranış.
Bir musibet bin nasihat misali ama olsun buda ilerleme göstergesidir. Allah kimseye bu acıyı bir daha yaşatmasın.
RİSKLİ MADENLERDE 'KIRMIZI DÖNEM' BAŞLIYOR
Enerji Bakanı Albayrak talimat verdi, maden denetimlerinde yeni dönem başlıyor. Maden ocakları risklerine göre 3'e ayrılacak. Riskli kömür madenleri 'kırmızı' gruba alınacak. Yıllık denetimler 1'den 4'e çıkarılacak.
RİSKLİ MADENLERDE 'KIRMIZI DÖNEM' BAŞLIYOR
Enerji Bakanı Albayrak talimat verdi, maden denetimlerinde yeni dönem başlıyor. Maden ocakları risklerine göre 3'e ayrılacak. Riskli kömür madenleri 'kırmızı' gruba alınacak. Yıllık denetimler 1'den 4'e çıkarılacak.
başkalarına da söylemememiz gerekenlerdir. yani hassas bir dengeye sahip olandır. öyle tek taraflı değildir işin özü. saygı duy önce, sonrası sonra...
ömer hayyam şiirlerinde çok kullanır. o halde ömer hayyam'dan yine şöyle bir dörtlük gelsin:
\"Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam?
Ben haramı helalı karıştırmam:
Seninle içilen şarap helaldir,
Sensiz içtiğimiz su bile haram.\"
\"Kim demiş haram nedir bilmez Hayyam?
Ben haramı helalı karıştırmam:
Seninle içilen şarap helaldir,
Sensiz içtiğimiz su bile haram.\"
Fikirlerin ücret karşılığı alınılması taraftarı değilim. Bu iş gönül işidir. Kazanılan gelirlerin sözlüğün daha iyi yerlere gelmesi için harcanması makbul gibi geliyor.
zıtlık üzerine kurulu bir söz sanatıdır.
"Nedir benim bu çilem
Hesap bilmem
Muhasebe memuruyum."
"Nedir benim bu çilem
Hesap bilmem
Muhasebe memuruyum."
@6 slm bn jstn tnşlmmı? .s
Öğrenci evini aile avine değişirim. Aile evinde dışarı çıkmak için bile izin alırken öğrenci evinde eve karı kız atmak serbest alkol sigara serbest özgürlük hat safhada.
Sesi açarak dinleyebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=oG7bM91Q7HE
Ben adama bilezik gibi geçiririm
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?


