kemal kılıçdaroğlu'nun beyenatı. Acilen görevi başka bir arkadaşa devretmesini öneririm.
CHP'nin Merkez Yürütme Kurulu seçim değerlendirmesi için toplandı. Toplantı sonrasında açıklama yapan CHP lideri Kılıçdaroğlu, "Bu seçimin tek kaybedeni AK Parti'dir. 7 puan oy kaybetmiştir, parlamentoda çoğunluğu kaybetmiştir" dedi. Kılıçdaroğlu, "Koltuk sevdalısı olanların bu partide yeri yoktur" diye konuştu.
öyle cana yakın olsun, anlaşalım, aynı kafada olalım falan değil genlerimiz seçiyormuş arkadaşlarımızı. ! uzmanların yaptığı bir araştırmaya göre yakın arkadaşlarımızla diğer insanlarla olduğundan daha fazla dna taşıyormuşuz. bu yakınlık 4.dereceden kuzen yakınlığıyla eşit. bu durumda kişilik olarak benzeyen arkadaşlarımız aslında bizim dns 'daşlarımız oluyormuş.
ekşi sözlükte okb hastası speranza34 vardı bir zamanlar. takıntı konusunda ülkemde kimse eline su dökemez. benim takıntım gayet mütevazı.bir zamanlar hayatta en nefret ettiğim kişinin telefon numarasının son rakamları 0944 idi. aradan 10 yıldan fazla geçti. artık o kişiyle düşman bile değilken o rakamlar hala başıma bela.sabahları ne zaman saate baksam saat 09.44 oluyor. böyle günlerim de sanki daha kötü geçiyor. sabahları ismail küçükkaya izlemeyi severim. genelde 09.40 gibi reklam verir. o andan itibaren tvde saati gösteren sağ alt köşenin kocaman bir sürahi koyarım ve yatarak 09.44'ün geçmesini beklerim. evet ben deliyim.
siteyi biraz araştırdım benle aynı derecede sitemvari insanlarla dolu.
tecrübe ve sonuçlar:
1) hepsiburada.com'dan bir ürün sipariş edip, ödeme yapınca.* 3 hafta bekleyip paranızla rezil olursunuz.
2) 4. haftata bir adet email ödemesini yaptığınız ürünün ürünün stoklarında olmadığını öğrenirsiniz ve ileriki yaşlardaki olası kalp krizlerine dayanıklı hale gelirsiniz.
paralel yapının kurduğu kumpas sonucu helikopter kazası geçiren, suikast kurbanı siyasetçi. helikopterinin kayıp olduğu zamanlar imamhatip öğrencisiydim. onunla ilgili haberleri dinlerken ağlardım. öldüğünü duyunca haftalarca kimseyle konuşmamıştım. kendisini ne gördüm, ne tanıdım. buna rağmen çok severdim. görmeden sevdiklerim arasındaydı. allah rahmet eylesin.
http://www.memur-sozluk.com/gorseller/index.php?id=5098&rid=2381
edit: eksilenen bu entry'm, paralelkenar abla ya da abilerin hoşuna gitmemiş. demek ki doğru yoldayım (u::D)
antastik çizgi seri, dövüş sanatlarına hakim 4 tane mutant kaplumbağa ve ustaları mutant fare "Usta Splinter" ile birlikte kötülerin karşısında verdikleri savaşı konu edinir.
Doğru olmayan davranış biçimidir. Bana göre de bu bu şekilde kanunlara göre de. Bir kadın aldatıyorsa bu karşı tarafı sinirlendirebilir hatta sinirden küplere de bindirebilir ama dövmek katiyyen çözüm değildir. Yapılacak en güzel şey oldu eyi günler diyebilmektir belki de.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır. katkıda bulunmak istemez misin?